.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی مدارس کلاردشت به علت بارش برف
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به علت بارش برف و لغزندگی معابر امروز شنبه ۵ بهمن ماه همه مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان کلاردشت تعطیل است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا طالبی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران  گفت: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر امروز شنبه ۵ بهمن ماه همه مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان کلاردشت تعطیل اعلام می‌شود.

 

او با بیان اینکه کلاس های درس دوره های تحصیلی  متوسطه اول، دوم نظری و فنی و کاردانش این شهرستان امروز دائر می باشد و تعطیل نیست، افزود: دیگر مدارس در شهرستان‌ها و مناطق مازندران باز است.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان و خانواده‌ها خبر تعطیلی مدارس را از منابع خبری معتبر دریافت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

صبح امروز در فضای مجازی از قول رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه اعلام شده بود که مدارس شهر کیاسر و منطقه پشتکوه و مدارس مسیر روستای چالو و ایلال چهاردانگه امروز شنبه مورخه ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ به علت نامساعد بودن شرایط جوی، برودت هوا و بارش برف تعطیل می باشد که روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد این تصمیم در کارگروه استانی گرفته نشده است.

 

طالبی افزود: در صورت تعطیلی مدارس مازندران، اداره کل آموزش و پرورش مازندران اطلاعیه صادر می‌کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.